Första uppstart

Idag startade vi upp motorn efter att jag renoverat den i vintras. Allting fungerade precis som det skulle vilket känns mycket skönt, det är inte allt för lång tid kvar tills första körningen ska ske på nybyggda banan i Tierp 7-8 maj.

Tyvärr så får jag inte köra upp för licens på Tierp, Pelle får ratta bilen första gången vilket känns skönt etfersom det är ny bil för teamet och vi vet inte riktigt hur den reagerar när den går iväg från start linjen.  14-15 Maj kör jag upp för lincens på Kjula. DET KOMMER BLI GRYMT!!!!!

MVH Norénracing


Kommentarer
Postat av: Thomas

Tjenare

Grym bil :)

Vi skall försöka vara på plats på kjula o spana in hur det går för dig. tyvärr kan vi inte komma på lördagen för vi skall ställa ut vår bil på en motorshow i kungsängen den dagen. Men på söndagen skall jag åka förbi o hälsa på.



Skönt att ni startat upp, det brukar ge tillbaka en del av livsglädjen, och man förstår helt plötsligt att det är den fränaste sporten man håller på med.



rocknroll!!!

2011-03-30 @ 07:56:42
URL: http://www.teamrt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0